FANDOM

"Łapać go!"
CT-0000/1010 podczas wykonywania rozkazu 66

Zett Jukassa (urodzony jako Warpoc Skamini) był nastoletnim Jedi, przyszedł na świat na planecie Mon Gazzalegendy. Żył w okresie upadku Republiki.

HistoriaEdytuj

Młodość

Warpoc Skamini
Zett Jukassa SS.jpg

Zett Jukassa z mieczem świetlnym

urodził się w 29 BBY na planecie Mon Gazza. Był synem Sembrica Skamini i jego żony, Ashielle. Niemal od razu po urodzeniu został oddany do Świątyni Jedi na Coruscant. Jego rodzice pragnęli uchronić go przed niebezpieczeństwami rodzinnego świata i zapewnić mu lepszą przyszłość. Zett nigdy nie poznał swojej rodziny, ale miewał o niej niewyraźne wizje. Najsilniejszą taką wizje miał w wieku 7 lat, gdy jego rodzice zostali zamordowani. O morderstwie jego rodziców dowiedział się od innego Jedi o imieniu Mierme Unill, który prowadził śledztwo w tej sprawie. Za pozwoleniem Rady Jedi opowiedział Zettowi o jego przeszłości licząc, że on przypomni sobie jakieś ważne szczegóły i pomoże złapać sprawców. Zett doprowadził mistrza Jedi do członków Czarnego Słońca, którzy byli zamieszani w morderstwo. Mistrz Unill zapragnął wziąć Zetta Jukasse na swojego padawana.

Wojny Klonów

Podczas trwania wojen klonów Jukassa brał udział w wielu bitwach u boku swojego mistrza. Niestety podczas jednej z nich jego mistrz zginął. Jukassa musiał więc wrócić do Świątyni, gdzie przydzielono mu nowego mistrza - Cina Dralliga.

Rozkaz 66Edytuj

Podczas Rozkazu 66 Jukassa wykorzystał swoje umiejętności. Zdołał uciec ze świątyni opanowanej przez Klony z Legionu 501. Gdy biegł do ścigacza Baila Organy zranił dowódcę 501 Legionu, komandora CC-1119, ale chwilę potem został zastrzelony przez sierżanta CT-0000/1010.

Zett Vs Klony.jpg

Zett walczący z klonami.

CiekawostkiEdytuj

  • Zett po raz pierwszy pojawił się w Ataku klonów jako uczeń Jedi proszący o pomoc Jocastę Nu. W scenariuszu widniało, że ów chłopiec nazywa się Warpoc Skamini. Podczas kręcenia Zemsty Sithów postać grana przez Jetta Lucasa nazywała się już Zett Jukassa. Dopiero później postanowiono że padawani z obu scen to jedna i ta sama osoba.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki