FANDOM

Organizacja
Zakon Rycerzy Ren

Rycerze Ren i Kylo
Zakon w wizji Rey
Typ Organizacja Religijna (zakon Ciemnej Strony Mocy)
Lider Snoke
Znani członkowie
Tytuł lidera Naczelny Wódz
Przynależność Najwyższy Porządek
Przekształcone z Zakonu Sithów
Data utworzenia Trochę przed czystką Zakonu Jedi Luke'a Skywalkera

Zakon Rycerzy Ren to organizacja Ciemnej Strony Mocy. Została utworzona przez Snoke'a. Organizacja zadebiutowała w VII części Gwiezdnych Wojen.

Naczelny Wódz Snoke nazwał Kylo Rena "mistrzem Rycerzy Ren", co może oznaczać, że albo: wśród Rycerzy istnieją rangi jakie istniały w Zakonie Jedi (Mistrz, Rycerz, itd.), Kylo jest przywódcą Zakonu, lub Ren jest najpotężniejszym członkiem Zakonu.

Na temat Rycerzy Ren jest w tej chwili bardzo mało informacji, więc można tylko spekulować. 

CzłonkowieEdytuj

Rycerze Ren szkic

Szkic Rycerzy Ren

Niewiele jest wiadomo o członkach organizacji, ale niedawno zostały wypuszczone szkice wielu członków Rycerzy Ren. Przedstawiają one wszystkich sześciu rycerzy, którzy ukazali się w filmie poza Kylo Renem. 

Ciekawostki i możliwe teorieEdytuj

  • Jedyne pojawienie się grupy, którą możnaby identyfikować z Rycerzami Ren, miało miejsce w wizji Rey w pałacu Maz Kanaty, kiedy dziewczyna dotknęła miecza Luke'a i Anakina Skywalkerów.
    • Jest to o tyle ciekawe, że kampania reklamowa Przebudzenia Mocy (trailery, clipy, ujawnione części fabuły filmu) sugerowały, że Zakon Rycerzy Ren będzie odgrywał ważną rolę w filmie, porównywalną z rolą Inkwizytorów w Rebeliantach.
  • Zakon Rycerzy Ren mógł zostać utworzony przez Kylo Rena, który przeciągnął na Ciemną Stronę Mocy innych uczniów Luke'a.
    • Jednak w tym wywiadzie z JJ Abramsem, reżyser mówi, że Ben Solo zmienił imię na Kylo Ren, kiedy dołączył do Rycerzy Ren, więc prawdopodobnie, to nie nazwa grupy wzięła się od imienia Kylo Rena, ale na odwrót.
  • Więcej informacji o Kylo Renie i Zakonie Rycerzy Ren można znaleźć w tym wywiadzie.
  • Ren to po chińsku ludzie.