FANDOM

ZaalbarWookiee płci męskiej, pochodzący z Kashyyyk. Jest jednym z towarzyszy Revana w grze Knights of the Old Republic.

HistoriaEdytuj

PochodzenieEdytuj

Jego
Zaalbar2431

Zaalbar na Kasyyyku

ojcem był Freyyr i miał
Zaalbar kings
brata Chuundara. Miał odziedziczyć tron wodza po śmierci ojca, jednak utracił tę możliwość z powodu pewnego wydarzenia. Otóż Korporacja Czerka bardzo zainteresowała się Kashyyk i widziała w Wookiee doskonałych niewolników. Zaalbar odkrył plany swego brata, które w razie powodzenia oznaczałyby sprzymieżenie się z Czerką i koniec
Zaalbar Bow caster
wolności dla jego ziomków, bowiem mieli być wymieniani za broń i żywność. Na przeszkodzie Chuundarowi stali brat i ojciec. Musiał się ich pozbyć, żeby objąć tron. Sprowokował więc Zaalbara do ataku na niego z pazurami, co dla Woookieech było wielką obrazą. Następca tronu udał się nawygnanie, a wodza zdrajca zepchnął do Krain Cienia.

TarisEdytuj

Zaalbar kusza

Zaalbar z kuszą

Nie do końca wiadomo, jak trafił na Taris, ale zaprzyjaźnił się tu z Twi'lekanką- Mission Vao (której przysiągł dług życia, w podzięce za ocalenie z rąk Czarnych Vulkarów) i dołączył do gangu Ukrytych Beków. 

Spotkanie z RevanemEdytuj

Pewnego razu, gdy Zaalbara porwali łowcy niewolników, z opresji uratował go pozbawiony pamięci Revan. Wookiee przysiągł mu dług życia, a następnie dołączył do jego drużyny i razem z nim opuścił planetę i udał się na Dantooine.

Powrót na Kashyyyk i dalsze losyEdytuj

W poszukiwaniu Gwiezdnej Mapy, Revan
Zaalbar Wookie
udał się na Kashyyyk. Tam, Chuundar pojmał brata i za jego uwolnienie żądał, by Revan zamordował ich ojca, ukrywającego się w Krainach Cienia.
Zaalbar tusken

Zaalbar atakujący Tuskenów

Jedi zaskoczył jednak okrutego wodza i sprzymieżył się z Freyyrem. Odnalazł Ostrze Bakki, najświętszą broń Wookieech i ruszył przeciwko Chuundarowi, który w wyniku późniejszej walki poniósł śmierć. Zaalbar zabrał ze sobą ostrze i wyruszył z Revanem na dalsze poszukiwania, ale ze świadomością, że Czerka nie zagraża już jego braciom Wookieem i że Kashyyyk znów stało się jego domem.

Kiedy Revan zabił Malaka i przywrócił pokój w galaktyce, Zaalbar, jak każdy z towarzyszy Revana, został obwołany bohaterem.

AlternatywyEdytuj

  • Revan może
    Zalbaar Concept

    Szkic koncepcyjny

    zabić Freyyra i wtedy Zaalbar traci ufność do ludzi, a Kashyyyk nadal znajduje się w niewoli Korporacji Czerka,
  • Jeśli Revan przejdzie na Ciemną Stronę i zażąda pokłonu swoich towarzyszy, Mission się mu sprzeciwia. Zaalbar może wtedy:
    • Zabić swoją przyjaciółkę z rozkazu Revana
    • Stanąć po jej stronie i zginąć razem z nią z ręki Revana

CiekawostkiEdytuj

  • Ze względu na to, że Zaalbar nie używa Basicu, jest on jedynym towarzyszem Revana i jedną z niewielu postaci w grze, które wymawiają imię nadane głównemu bohaterowi przez gracza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki