FANDOM

Odcinek
Weapons Factory

Weapons Factory.jpg
Fabryka broni
Serial Wojny Klonów (serial 3D)
Odcinek 28
Data premiery 13 listopada 2009
Czas trwania 22 min

Weapons Factory — 28 odcinek serialu Wojny Klonów 3D i zarazem 6 odcinek sezonu 2. Został wyemitowany 13 listopada 2009 w amerykańskim Cartoon Network. W Polsce 13 maja 2010.

Opis oryginalnyEdytuj

Luminara and Anakin act as decoys to divert new enemy super-tanks, while Padawans Barriss Offee and Ahsoka attempt to destroy a Separatist droid factory.

Opis polskiEdytuj

Luminara i Anakin odwracają uwagę nowych, potężnych czołgów wroga, w czasie gdy padawanki Barrissa Offee i Ahsoka próbują zniszczyć fabrykę droidów Separatystów.

Streszczenie oryginalneEdytuj

The final surge. Having learned of warlord Poggle the Lesser's plot to rebuild a Separatist droid foundry on Geonosis, Jedi Knight Anakin Skywalker and his Padawan, Ahsoka Tano, prepare to assault this heavily- fortified installation. Their mission: destroy the factory at all costs. Anticipating stiff resistance, Republic commanders send Jedi Master Luminara Unduli and her Padawan, Barriss Offee, to reinforce the attack. But time runs short for our intrepid heroes as the dreaded droid mill nears completion....

Streszczenie polskieEdytuj

Ostateczne poszukiwanie! Dowiedziawszy się, że Poggle Mniejszy chce odbudować fabrykę droidów na Geonosis, rycerz Jedi, Anakin Skywalker i jego Padawanka, Ahsoka Tano, szykują się do ataku tej mocno ufortyfikowanej instalacji. Ich misja to zniszczenie fabryki za wszelką cenę. Oczekując oporu, dowództwo Republiki wysyła mistrzynię Jedi, Luminarę Unduli i jej Padawanki, Barrissę Offee, by wspomogły atak. Ale bohaterom ucieka czas, gdyż fabryka jest bliska ukończenia....

Bohaterowie Edytuj

Miejsca Edytuj

Aktorzy podkładający głos Edytuj

Oryginalni Edytuj

Polski dubbing Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki