FANDOM

Legends3.png

Visas MarrMiralukanka z planety Katarr. Uczennica Dartha Nihilusa, a później Meetry Surik. Jako Miralukanka, nie widziała fizycznie, ale mogła "widzieć" poprzez Moc na ogromne odległości. Posługiwała się czerwonym mieczem świetlnym.

HistoriaEdytuj

W 3952 BBY, Katarr został wybrany jako lokalizacja tajnego zebrania Jedi, co szybko przyciągnęło uwagę Sithów.

Darth Nihilus, jeden z przywódców Triumwiratu Sithów, zdewastował planetę, tak samo jak znajdujących się na niej Jedi. Pochłonął całe organiczne życie na powierzchni planety, ale oszczędził Marr. Została zabrana na jego statek, Niszczyciela, i Nihilus uczynił z niej swoją uczennicę. Później, jako sługa Ciemnej strony udała się ze swoim Mistrzem poza Zewnętrzne Rubieże. W 3951 BBY, Visas Marr została wysłana przez Lorda Sithów w Galaktykę, aby odszukać rosnącą obecność w Mocy i przynieść jej źródło przed oblicze Nihilusa. 

Marr znalazła centrum zjawiska, którego szukała - byłą Jedi, wygnaną z Zakonu jeszcze przed dojściem do władzy Sithów, która powróciła do znanej przestrzeni - Meetrę Surik. Wciągnęła i wyzwała na pojedynek byłą Jedi, która pokonała uczennicę Sithów. Będąc pod wrażeniem umiejętności i przeznaczenia, które dla niej przewidywała, Marr pozwoliła sobie zwrócić się na Jasną stronę Mocy, zostając nieformalną uczennicą Meetry. W czasie ich podróży, nauczyła ją widzieć dzięki Mcy, ale sama także wiele się od niej nauczyła o Jasnej stronie Mocy.

Gdy nadszedł czas, zaprowadziła ją i jej towarzyszy do swojego byłego Mistrza. Pomogła Jedi w walce i zabiła Lorda Sithów. NIedługo później pomogła jej także w starciu z Darthem Sionem i byłą nauczycielką Meetry (tak naprawdę Lord Sithów) Kreią, która znów przyjęła miano Darth Traya. Ten pojedynek miał miejsce w dawnej Akademii Sithów, gdzie Traya szkoliła Nihilusa i Siona. Po zabiciu Sithów i zakończeniu wojny, Marr wróciła do swojej ojczyzny, gdzie, według przewidywań Trayi zaraz przed śmiercią, miała pomóc w odbudowie Zakonu Jedi. Nie wiadomo, co dalej się z nią stało.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki