FANDOM

Vette (urodzona jako Ce'na) — twi'lekanka z Nar Shaddaa.

HistoriaEdytuj

Niewolnica i piratkaEdytuj

Ce'na urodziła się jako niewolnica na Ryloth. Nigdy nie wiedziała, co stało się z jej ojcem. W młodym wieku, została oddzielona od swojej siostry, Tivvy , i matki. Ce'nę, jej siostrę i matkę sprzedano kilku drobnym królom półświatka, w tym jednemu o przydomku " Troje Oczu". Kiedy legendarny pirat z  Wojen Przestępczych, Nok Drayen, zniszczył zasoby " Trzech Oczu", Ce'nie, wraz z innymi niewolnikami, dano wybór. Mogą one być wolne i znaleźć własną ścieżkę w galaktyce lub dołączyć do Noka Drayena w wielu jego wyczynach, Ce'na zdecydowała się na to drugie. Stała się piratem i podróżowała przez całą galaktykę.

Podczas swojego czasu z Drayenem Ce'na, teraz nazywana Vette, nauczyła się kilku sztuczek. Nawet zaprzyjaźniła się z córką Drayena, Rishą, i stały się dla siebie jak siostry

Wiele lat później , Drayen w sposób tajemniczy i nagły zwolnił wszystkich swoich ludzi ze służby. Vette pozostała na Nar Shadaa , gdzie zebrałą innych młodych i idealistycznych Twi'leków, w tym Taunta, Plasmajacka i Flasha oraz używała swoich przestępczych umiejętności, aby okradać i niszczyć tych, którzy chcieliby wykorzystać artefakty kulturowe i Twi'leków z Ryloth, począwszy od
Vette1

Vette

Durosa Cada Blissa.

Zimna WojnaEdytuj

Podczas zimnej wojny, Vette została uwięziona na Korribanie. Strażnik, który ją pilnował, wielokrotnie właczął kołnierz wstrząsowy za jej bezczelną postawę . Wkrótce wezwana do pomocy przez potężnego Wojownika Sithów, aby pomogła mu przejść przez grobowiec Nagi Sadowa. Wojownik zdjął jej kołnierz w nagrodę, ale oznajmił, że dla niej nie oznacza to wolności.

Kiedy odleciała z Korribana wraz z wojownikiem, Vette często mówiła o swojej historii i żartowała z innych Sithów. Po jakimś czasie znalazła swoich starch Twi'lekańskich przyjaciół i Cada Blissa na Nar Shaddaa. Duros był w posiadaniu Gwiazdy Kala'uun, a była to "bezcenna część historii Twi'leków", i starała się go odzyskać. Po pokonaniu Blissa i jego Kaleeshańskiego ochroniarza Virusa, Vette odzyskała artefakt i wróciła do swoich przyjaciół. Mimo, że oferowali, aby Vette została, odmówiła i nadal pozostała na pokładzie z Sithem, choć zapewniła, że będzie w kontakcie.

Vette później znalazła swoją siostrę, Tivvę znowu  na Nar Shaddaa,  pracowała ona jako niewolnica dla Hutta Toobu , z Twi'lekiem o imieniu Crystal, który trzymał jej smycz. Początkowo Tivva nie rozpoznała swojej siostry, ale kiedy Vette przemówiła ponownie, Tivva poznała ją i zwróciła się do niej po imieniu Ce'na. Tivva następnie poprosiła siostrę, aby ja wykupiłą, do zego albo Vette czuła się zobowiązana. Dwie siostry utrzymywały swój kontakty i wkrótce odnalazły matkę.

Tivva szybko odkryła, że ich matka została sprzedana jako niewolnica do Hutta Whuddle na Tatooine. Kiedy Vette i wojownik dotarli, dowiedzieli się od Feb'Noota, innego  Twi'lekańskiego niewolnika, że ich matka umarła z zapracowania. Po godnym pochówku Tivva zasugerowała zemstę na Huttcie i zachęciła do tego Sitha. Niechętnie Vette wraz ze swoją siostrą zabiła Hutta, ale szybko tego pożałowała.

Ostatecznie, mimo szalonej przygody, Vette zdecydowała się pozostać u boku wojownika, nawet po  tym jak został zdradzony przez Dartha Barasa i  ogłoszony Gniewem Imperatora . Mimo, że Vette była temu przeciwna zgodziła się wyjść przeciwko Barasowi, ponieważ wojownik uspokoił ją mówiąc, że muszą mieć swoja zemstę.

Modyfikacje wyglądu Vette

Modyfikacje wyglądu Vette

Fabuła The Old Republic (możliwe spoilery)Edytuj

Vette dostała się w niewolę Sithów. Po pewnym czasie dołącza do jednego z tamtejszych akolitów, by pomóc mu
Pocałunek Vette i wojownika

Pocałunek Vette i wojownika (wygląd wojownika sithów niekanoniczny)

w przejściu grobowca, do którego znała tajne wejścia. Później pomogła mu w walce z konkurentem. Była jego podarunkiem od Dartha Barasa. Towarzyszyła do mu do końca fabuły gry. Z Vette można mieć romans, a nawet się jej oświadczyć, o ile gracz gra postacią płci męskiej. Należy wtedy powstrzymywać się od brutalności i mordowania niewinnych. Lubi za to pieniądze i chronienie słabszych.

CiekawostkiEdytuj

  • Vette można zmienić wygląd, między innymi kolor skóry na np. czerwony bądź zielony,
  • W walce używa miotacza, jest prawdopodobnie tankiem, czyli postacią, na której skupiają się na zadawaniu obrażen.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki