FANDOM

TOC.png Ten artykuł dotyczy mało istotnej rzeczy i nawet jeżeli byśmy chcieli nie będzie on już dłuższy, ale zawsze możesz go poprawić!

Twitch — rodianin mieszkający na Taris. Był najlepszym gladiatorem walczącym na arenie pojedynkowej mieszczącej się w kantynie na górnych poziomach planety-miasta, dopóki nie pokonał go Revan.

BiografiaEdytuj

Twitch 
Twitch 3.jpg

Twitch trzymający dwa blastery

po pokonaniu innego gladiatora o imieniu Marl został mistrzem areny. Rodianin był porywczy, szalony i nieprzewidywalny. W walce uzywał dwóch pistoletów blasterowych lub wibroostrza.
Twitch duel.png

Twitch na arenie

W 3956 BBY, ze zniszczonego krążownika Endar Spire, na planetę trafiło kilku ewakuowanych żołnierzy republikańskich. Wśród nich znajdowali się dowódca statku Carth Onasi i pozbawiony pamięci Revan. Zwiedzając górne poziomy miasta, trafili oni do kantyny, gdzie trwała transmisja z walki na arenie pojedynkowej. Revan postanowił wziąć udział w walkach dla zarobienia kredytów. Zgłosił się do Hutta Ajuura, który nadzorował pojedynki. Po pokonaniu Ślepego Duncana, Gelrona, Ice i Marla, następnym w kolejności gladiatorem była właśnie Twitch. Revan pokonał Rodianina.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki