FANDOM

The Old Republic: Revan — pierwsza z czterotomowej serii książek The Old Republic, stworzonej na podstawie gry MMORPG  Star wars: The Old Republic. Głównym i tytułowym bohaterem jest Revan, grywalna postać w grze z 2003 roku Star Wars: Knights of The Old Republic. Książka, napisana przez Drewa Karpyshyna, została opublikowana w USA piętnastego listopada 2011 roku. 

Opis autoraEdytuj

Coś czai się poza Odległymi Rubieżami: niszczycielskie zło, które unicestwi Republikę - jeśli samotny i pogardzany Jedi go nie powstrzyma.

Revan: bohater, zdrajca, zdobywca, zbawca. Jedi, który opuścił Coruscant, by pokonać Mandalorian, a powrócił jako adept Ciemnej Strony, by zniszczyć Republikę. Rada Jedi przywróciła mu jego dawne życie, ale cena odkupienia była ogromna. Jego wspomnienia wymazano. Wszystko, co mu pozostało, to koszmary. I potworny, nieustanny strach.

Co dokładnie wydarzyło się poza Odległymi Rubieżami? Revan niezupełnie to pamięta, ale nie może też całkiem zapomnieć. Jest pewien, że trafił tam na straszliwą tajemnicę zagrażającą istnieniu Republiki. Nie mając pojęcia, co to za tajemnica ani jak powstrzymać nadciągający chaos, może zawieść, bo jeszcze nigdy nie musiał stawić czoła równie potężnemu i diabolicznemu przeciwnikowi. Lecz tylko śmierć może powstrzymać go przed próbą.

Pojawienia sięEdytuj

Postacie Edytuj

Główni bohaterowieEdytuj

PozostaliEdytuj

Postacie wspomnianeEdytuj

OkładkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki