FANDOM

The Mandalore Plot — 34 odcinek serialu Wojny Klonów 3D i zarazem 12 odcinek sezonu 2. Został wyemitowany 29 stycznia 2010 w amerykańskim Cartoon Network, a w Polsce 24 czerwca 2010.

Opis oryginalnyEdytuj

While investigating rumors of conspiracy surrounding Duchess Satine of Mandalore, Obi-Wan uncovers the truth about the mysterious "Mandalore Plot."

Opis polskiEdytuj

Badając pogłoski dotyczące spisku przeciw księżnej Mandalory Satine, Obi-Wan odkrywa "Mandaloriański Spisek".

Streszczenie oryginalneEdytuj

Diplomacy or deception? The Council of Neutral Systems speaks for over 1,500 worlds who want to stay out of the war. But rumors have reached the Republic Senate suggesting that the Council's new leader -- Duchess Satine of Mandalore -- is secretly building her own army to fight for the Separatist cause! Now, Jedi Master Obi-Wan Kenobi has been sent to Mandalore to discover the truth behind these claims...

Streszczenie polskieEdytuj

Dyplomacja, czy też podstęp? Rada Neutralnych Systemów, przemawiająca w imieniu 1500 światów, nie chce mieszać się do wojny. Ale pogłoski dotarły do Senatu Republiki, sugerując, że nowa przywódczyni Rady, Księżna Satine z Mandalory, buduje w tajemnicy własną armię, by walczyć po stronie Separatystów. Mistrz Jedi, Obi-Wan Kenobi, został wysłany na Mandalorę, aby sprawdzić owe pogłoski...

Bohaterowie Edytuj

Miejsca Edytuj

Aktorzy podkładający głos Edytuj

Oryginalni Edytuj

Polski dubbing Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki