FANDOM

Terena Adare — administrator Khoondy w roku 3951 BBY.

BiografiaEdytuj

Atak na DantooineEdytuj

W 3956 BBY, za sprawą Dartha Malaka ojczysta planeta Tereny została zrujnowana. Kobieta najprawdopodobniej pomagała Jedi wydostać się ze zgliszcz enklawy. W przeciwieństwie do wielu jej rodaków nie winiła Jedi za atak, wśród których był jej wieloletni przyjaciel Vrook Lamar.

KhoondaEdytuj

Pomiędzy 3956, a 3951 BBY Adare podjęła inicjatywę odbudowy Dantooine. Została administratorem nowo powołanej organizacji, dzięki czemu sprawowała też władzę na planecie.

AtakiEdytuj

Około 3951 BBY, na Khoondę zaczęły nasilać się ataki ze strony Azkula i jego najemników. W obawie przed ekstremistycznymi zapędami Azkula poprosiła Vrooka o pomoc. Jedi udał się do enklawy, by poszukać czegoś, co mogłoby im pomóc wygrać z Azkulem. Niefortunnie, podczas przeglądania archiwów Lamar został schwytany i uwięziony w kryształowej jaskini.
Azkul

Azkul - zagorzały wróg Tereny Adare

Przybycie Meetry SurikEdytuj

Jakiś czas później na Dantooine przybył Mroczny Jastrząb. Administrator pamiętała ten statek jeszcze sprzed bombardowania, frachtowiec należał do Jedi. Nie minęło kilkanaście minut, a Wygnana Jedi pojawiła się w jej biurze. Odbyła z nią krótką rozmowę na temat sytuacji na planecie. Zleciła jej także zbadanie ruin oraz przyniesienie wieści o zaginionym mistrzu Jedi.

Finałowy Atak na KhoondęEdytuj

Po kilku godzinach w budynku administracyjnym Khoondy pojawił się zaginiony Vrook, a zanim także Meetra Surik. Przekazali jej oni wieści o nadchodzącym ataku na jej siedzibę. Nie zwlekając, Terena zleciła kapitanowi wojsk - Zherronowi przygotowanie placówki do obrony. Khoonda była słabo uzbrojona. Ledwie trzy oddziały lokalnych wojsk, kilka droidów i parę zardzewiałych wieżyczek nie było w stanie utrzymać pozycji. Azkul wraz ze swoim wojskiem wdarł się do głównego korytarza. Nim zdążył jednak wyłamać drzwi gabinetu Adare, Vrook i Wygnana Jedi z ostatkiem żołnierzy pokonała Azkula, kończąc jego zapędy i żegnając kryzys. Po bitwie administrator chciała przekazać 4000 kredytów w podzięce Wygnanej, ta jednak odmówiła i zleciła Terenie użycie tych pieniędzy na odbudowę Khoondy.

Bitwa o Telos IVEdytuj

Kilka dni później planeta Telos IV została zaatakowana przez Sithów pod dowództwem Dartha Nihilusa. Adare, podobnie jak Królowa Talia Kira wysłała na pomoc oddział swoich wojsk pod przewodnictwem kapitana Zherrona.

Dalsze losy Tereny Adare pozostają nieznane.

CiekawostkiEdytuj

  • W grze KotOR 2 istnieje alternatywna wersja wydarzeń. Gracz kierujący postacią Wygnanej może pomóc Azkulowi w zabiciu Tereny i Vrooka, wtedy to on przejmie władzę na Dantooine. Jest to jednak wersja niekanoniczna.
    Bitwa o Khoondę

    Bitwa o Khoondę

Więcej z Fandomu

Losowa wiki