FANDOM

Wiki.png

Pomóż nam!

Artykuł "T7-O1" jest zalążkiem artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

T7-O1 - droid astromechaniczny z czasów zimnej wojny. Do jego podstawowych funkcji należy między innymi nadzór,
T7-O1.png
kartografia i zbieranie danych. Przetrwał zniszczenie świątyni na Coruscant. Należał do senatora Oodora z Manaan, kapitana Nico Okarra i mistrza Jedi Vena Zallowa. Charakteryzowała go duża upartość i to, że nigdy nie wymazywano mu pamięci, co sprawiło, że droid wykształcił własną osobowość oraz olbrzymią masę informacji, zbieraną przez dwa wieki. W przeciwieństwie do reszty droidów, nie traktuje on właściciela jako swojego pana, ale kompana. Współpracował z senatorami, szpiegami, przemytnikami oraz Jedi. Widzi siebie jako opiekuna słabszych towarzyszy, dobrowolnie rusza na niebezpieczeństwo, gdy niewinne życie jest zagrożone. Choć pierwotnie przeznaczany do pilotażu i naprawy, zgromadził wiele specjalnych modyfikacji, pozwalające mu mieszać się do bitew i walk. Jest kimś więcej nić mechanicznym sługą. To przyjaciel i cenny sojusznik.

Fabuła The Old RepublicEdytuj

T7 w tej grze jest kompanem Rycerza Jedi. Spotykają się na Tythonie, gdzie droid trafił w niewolę groźnych ludożerców. Gdy padawan kończy szkolenie i wyrusza na swą misję, T7 towarzyszy my i pomaga w walce. By nawiązać z nim przyjazne stosunki należy postępować jak prawdziwy Jedi, wystrzegać się zła i służyć dobru. Droid jest pierwszym kompanem możliwym do uzyskania jako Rycerz Jedi. Okazuje się bardzo sympatycznym przyjacielem, oraz cennym sojusznikiem w czasie walki.

T7-Customizations.jpg

Możliwe zmiany wyglądu T7-01

Więcej z Fandomu

Losowa wiki