FANDOM

Wiki.png

Pomóż nam!

Artykuł "Syn" jest zalążkiem artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Syn — znany też jako Bóg z kłami, był wcieleniem Ciemnej Strony Mocy, który mieszkał na planecie Mortis razem ze swoją rodziną - Jedynymi. Jak pozostali członkowie rodziny, był zmiennokształtny i używał swojej mocy, aby przemieniać się w uskrzydlone stworzenie, które pokazywało jego połączenie z Mocą.

Syn jako Gargulec

Razem z Córką (ucieleśnieniem Jasnej Strony Mocy) dwoje bliźniąt żywiło do siebie wzajemną wrogość i rywalizowało ze sobą, co odzwierciedlało dwie przeciwne strony Mocy. Syn pragnął uciec w Galaktykę, ale jego ambicje były powstrzymywane przez Ojca, który na wieczność związał swoje dzieci z planetą Mortis, gdzie mógł utrzymywać równowagę pomiędzy dwójką.

Historia Edytuj

Wojny Klonów Edytuj

W czasie Wojen Klonów, Syn dostrzegł szansę na podważenie zasady Ojca, wraz z pojawieniem się Anakina Skywalkera, mającym być Wybrańcem. W desperacji ucieczki z Mortis, Syn uknuł spisek mający na celu zwrócenie Anakina na Ciemną Stronę, bo wierzył, że tylko Wybraniec może go uwolnić. Jego działania doprowadziły do krótkotrwałego zdemoralizowania Ahsoki Tano. Jednak to nie wystarczyło, aby zwrócić Skywalkera na Ciemną Stronę, bo Obi-Wan Kenobi i Anakin Skywalker odmówili zranienia młodej uczennicy. Zamiast tego, Syn śmiertelnie zranił swoją siostrę, kiedy próbował zabić Ojca Sztyletem Mortis. Był to niezamierzony czyn, którego żałował.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki