FANDOM

Odcinek
Storm Over Ryloth

Storm Over Ryloth.jpg
Burza nad Ryloth
Serial Wojny Klonów (serial 3D)
Odcinek 19
Data premiery 27 lutego 2009
Czas trwania 22 min

Storm Over Ryloth (Burza nad Ryloth) — 19 odcinek serialu Wojny Klonów 3D. Został wyemitowany 27 lutego 2009 w amerykańskim Cartoon Network, w Polsce natomiast 7 czerwca 2009 na TVP1.

OpisEdytuj

OryginalnyEdytuj

Ahsoka disobeys Anakin's orders and loses most of her squadron -- prompting Anakin to help give his Padawan a lesson in a respect for authority, and the opportunity for redemption.

PolskiEdytuj

Ahsoka nie słucha rozkazów Anakina i traci prawie całą eskadrę - powodując, że Anakin daje swojej padawance lekcję szanowania autorytetu oraz możliwość odpokutowania.

StreszczenieEdytuj

OryginalneEdytuj

Planet Ryloth invaded! Subjected to a brutal droid occupation, the people of Ryloth are starving under the blockade of a Separatist fleet. Evil Separatist leader Wat Tambor now rules with an iron fist. Answering a plea from the Senate, the Grand Army of the Republic mounts a bold offensive to liberate the system. It is up to Anakin Skywalker and his Padawan Ahsoka to make way for Obi-Wan's ground assault.

PolskieEdytuj

Ryloth oblężona! Poddani brutalnej okupacji droidów Twi'lekkowie głodują z powodu blokady stworzonej przez flotę Separatystów. Planetą rządzi nasłany przez najeźdźców okrutny przywódca Wat Tambor. Armia Republiki, spełniając wolę Senatu przygotowuje się do zmasowanej ofensywy. Tylko od Anakina Skywalkera i jego padawana Ahsoki może zależeć sukces lądowania Obi-Wana na planecie.

Bohaterowie Edytuj

Miejsca Edytuj

Aktorzy podkładający głos Edytuj

Oryginalni Edytuj

Polski dubbing Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki