FANDOM

Storm Over Ryloth (Burza nad Ryloth) — 19 odcinek serialu Wojny Klonów 3D. Został wyemitowany 27 lutego 2009 w amerykańskim Cartoon Network, w Polsce natomiast 7 czerwca 2009 na TVP1.

OpisEdytuj

OryginalnyEdytuj

Ahsoka disobeys Anakin's orders and loses most of her squadron -- prompting Anakin to help give his Padawan a lesson in a respect for authority, and the opportunity for redemption.

PolskiEdytuj

Ahsoka nie słucha rozkazów Anakina i traci prawie całą eskadrę - powodując, że Anakin daje swojej padawance lekcję szanowania autorytetu oraz możliwość odpokutowania.

StreszczenieEdytuj

OryginalneEdytuj

Planet Ryloth invaded! Subjected to a brutal droid occupation, the people of Ryloth are starving under the blockade of a Separatist fleet. Evil Separatist leader Wat Tambor now rules with an iron fist. Answering a plea from the Senate, the Grand Army of the Republic mounts a bold offensive to liberate the system. It is up to Anakin Skywalker and his Padawan Ahsoka to make way for Obi-Wan's ground assault.

PolskieEdytuj

Ryloth oblężona! Poddani brutalnej okupacji droidów Twi'lekkowie głodują z powodu blokady stworzonej przez flotę Separatystów. Planetą rządzi nasłany przez najeźdźców okrutny przywódca Wat Tambor. Armia Republiki, spełniając wolę Senatu przygotowuje się do zmasowanej ofensywy. Tylko od Anakina Skywalkera i jego padawana Ahsoki może zależeć sukces lądowania Obi-Wana na planecie.

Bohaterowie Edytuj

Miejsca Edytuj

Aktorzy podkładający głos Edytuj

Oryginalni Edytuj

Polski dubbing Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki