FANDOM

Słowniczek najpopularniejszych zwrotów w językach Gwiezdnych wojen — słownik zwrotów z Gwiezdnych Wojen, autorstwa Bena Burtta.

Opis autoraEdytuj

Rozmówki galaktycznego podróżnika i przewodnik po językach galaktyki Gwiezdnych wojen.

Wybierasz się w podróż w przestworzach - do Jądra Galaktyki po Odległe Rubieże. Jeśli nie dysponujesz własnym androidem protokolarnym z oprogramowaniem, które umożliwia komunikowanie się w ponad sześciu milionach języków, musisz mięć coś, co pomoże ci porozumiewać się podczas przemierzania międzygalaktycznych szlaków i właściwie odnosić się do istot obcych ras.

  • Jak przywitać się po prekoleriańsku i huttańsku
  • Jak wynająć gwiezdny statek w bocce
  • Jak zapytać o drogę Ewoków
  • Jak prowadzić grzecznościową rozmowę z istotami rasy Wookiee
  • Jak komunikować się z automatami
  • Jak korzystać z wypożyczalni Jawów
  • Jak składać wizyty Gunganom
  • Jak zamawiać strzyżenie u sullustańskiego fryzjera

To wszystko powie ci Słowniczek najpopularniejszych zwrotów w językach Gwiezdnych wojen!

ZawartośćEdytuj

Przewodnik był podzielony na dwie części. Pierwsza część zawiera rozmówki napisane przez Ebenna Q3 Baobaba, głównego filologa archiwum Baobaba. Zawierała ona zwroty służące do komunikacji w językach huttańskim, prekoreliańskim, bocce, ewockim, shyriiwook, automatów, jawaskim, tusken, gungańskim oraz neimoidiańskim. Druga część zawierała tajniki powstawania dźwięku do filmów.

OkładkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki