FANDOM

Odcinek
Rising Malevolence

Rising Malevolence.jpg
Rising Malevolence
Serial Wojny Klonów 3D
Odcinek 2
Data premiery 3 października 2008
Czas trwania 22 min

Rising Malevolence to 2 odcinek serialu Wojny Klonów. W USA został zaprezentowany 3 października 2008. W Polsce wyświetlany: 11 stycznia o 10:00 na TVP1 i 20 lutego 2009 o godzinie 19:00 w polskim Cartoon Network.

Wersja polska odcinku "Rising Malevolence"21:45

Wersja polska odcinku "Rising Malevolence"

Opis OryginalnyEdytuj

Creating panic throughout the galaxy, a devastating Separatist mystery weapon terrorizes the clone Starfleet. Anakin and Ahsoka race to save Jedi Master Plo Koon and his clone troopers in time.

Opis PolskiEdytuj

Szerząca panikę w galaktyce niszczycielska tajemnicza broń Separatystów terroryzuje flotę klonów. Anakin i Ahsoka pędem ruszają na ratunek mistrzowi Jedi Plo Koonowi i jego oddziałowi klonów.

Streszczenie OryginalneEdytuj

The clone Starfleet is under siege! Dozens of Republic warships have been destroyed in merciless surprise attacks that leave no survivors. Rumors spread of a terrible new Separatist weapon.  In the face of growing fear, the Jedi Council sends Master Plo Koon to  hunt down the menace before  it strikes again…

Streszczenie PolskieEdytuj

Gwiezdna flota klonów otoczona!Dziesiątki krążowników Republiki uległy zniszczeniu w bezlitosnych zasadzkach, z których nikt nie uszedł z życiem. Krążą wieścio nowej, strasznej broni Separatystów. W obliczu rosnącego zagrożenia, Rada Jedi wysyła mistrza Plo Konna, by wytropił zagrożenie, zanim przyjdzie przyjąć kolejny atak…

Bohaterowie Edytuj

Miejsca Edytuj

Aktorzy podkładający głos Edytuj

Oryginalni Edytuj

Polski dubbing Edytuj

Screeny z OdcinkaEdytuj

OdcinekEdytuj

GW -Wojny Klonów odcinek 02 "Rising Malevolence"21:45

GW -Wojny Klonów odcinek 02 "Rising Malevolence"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki