FANDOM

Odcinek
Legacy of Terror

Legacy of Terror.jpg
Strzępy terroru
Serial Wojny Klonów (serial 3D)
Odcinek 29
Data premiery 20 listopada 2009
Czas trwania 22 min.

Legacy of Terror — 29 odcinek serialu Wojny Klonów 3D i zarazem 7 odcinek sezonu 2. Został wyemitowany 20 listopada 2009 w amerykańskim Cartoon Network. W Polsce 20 maja 2010.

Opis oryginalnyEdytuj

When Luminara goes missing, Obi-Wan and Ki-Adi-Mundi lead a platoon of clones in search her. When the search leads to a mysterious lair the Jedi are faced with a horde of undead warriors.

Opis polskiEdytuj

Kiedy Luminara znika, Obi-Wan i Ki-Adi-Mundi prowadzą pluton klonów w jej poszukiwaniu. Prowadzone przez nich poszukiwania doprowadzają Jedi do tajemniczej jaskini, w której przyjdzie im się stawić z grupą zombie.

Streszczenie oryginalneEdytuj

Victory on Geonosis! After a massive planetary siege, the Separatist forces on Geonosis have finally fallen. Key weapons factories have been destroyed, but at a heavy cost to Republic troops. Now, as Jedi Master Luminara Unduli and Obi-Wan Kenobi begin a clean-up of the planet, they launch an intense campaign to find Separatist leader the Lesser and bring him to justice.

Streszczenie polskieEdytuj

Zwycięstwo na Geonosis! Po wielkim planetarnym oblężeniu, siły Separatystów na Geonosis w końcu poniosły klęskę. Kluczowe fabryki broni zostały zniszczone, ale dużym kosztem republikańskich żołnierzy. Teraz, gdy mistrzyni Jedi, Luminara Unduil i Obi-Wan Kenobi rozpoczęli oczyszczanie planety, zaczynają intensywną kampanię, by odnaleźć przywódcę Separatystów, Poggle'a Mniejszego i doprowadzić go przed oblicze sprawiedliwości.

Bohaterowie Edytuj

Miejsca Edytuj

Aktorzy podkładający głos Edytuj

Oryginalni Edytuj

Polski dubbing Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki