FANDOM

Landing at Point Rain — 27 odcinek serialu Wojny Klonów 3D i zarazem 5 odcinek sezonu 2. Został wyemitowany 4 listopada 2009 w amerykańskim Cartoon Network. W Polsce 6 maja 2010, o godzinie 19.00 na kanale Cartoon Network.

Opis oryginalnyEdytuj

Anakin, Ahsoka and Ki-Adi-Mundi lead a landing party to destroy a droid factory on Geonosis.

Opis polskiEdytuj

Anakin, Ahsoka i Ki-Adi-Mudni przeprowadzają atak mający na celu zniszczenie fabryki droidów na Geonosis.

Streszczenie oryginalneEdytuj

Counterattack! With the clone army stretched in desparate attempt to engage General Grievous' Starfleet, Separatists planets that were once thought secure are now rising up against the Republic. On Geonosis, Separatist leader Poggle the Lesser, safe in his newly ray-shielded factories, creates thousands of terrible new weapons which march off the assembly line against the outnumbered clone army.

The Jedi, resolute in the effort to restore order to the Republic, mount a massive invasion to retake Geonosis and shut down Poggle's factories once and for all....

Streszczenie polskieEdytuj

Kontratak! Gdy armia klonów desperacko chce nawiązać walkę z flotą generała Grievousa, planety Separatystów, które uznawano za bezpieczne, buntują się przeciwko Republice. Na Geonosis, przywódca Separatystów, Poggle Mniejszy jest bezpieczny w swoich chronionych tarczami fabrykach. Tworzy tysiące nowych broni, które wyruszą na front z wielką przewagą przeciwko armii klonów.

Jedi, chcący przywrócić porządek w Republice rozpoczynają masywną inwazję, by odzyskać Geonosis, oraz raz i na zawsze zamknąć fabryki terroru Poggle'a.

Bohaterowie Edytuj

Miejsca Edytuj

Aktorzy podkładający głos Edytuj

Oryginalni Edytuj

Polski dubbing Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki