FANDOM

Lair of Grievous (Pol. Nora Grievousa) to 10 odcinek serialu Wojny klonów. Został wyemitowany 12 grudnia 2008 w amerykańskim Cartoon Network, w Polsce 8 marca 2009 o godzinie 9:55.

Opis OryginalnyEdytuj

General Grievous must prove himself worthy of the Separatists when Count Dooku leads Jedi Master Kit Fisto and his former Padawan, the Mon Calamari Jedi Nahdar Vebb to Grievous' villainous enclave.

Opis PolskiEdytuj

Generał Grievous musi udowodnić swą wartość dla Separatystów. Stanie się to, gdy hrabia Dooku sprowadzi mistrza Jedi, Kita Fisto i Nahdara Vebba do złowrogiej enklawy Grievousa.

Streszczenie OryginalneEdytuj

Viceroy Gunray escapes! En route to Coruscant to stand trial for war crimes, evil Separatist leader Nute Gunray has broken free of his Jedi escort. With the help of Count Dooku's sinister agents, the villainous viceroy has made a daring getaway. Alerted to the bold prison break, Jedi Master Kit Fisto has traced the stolen ship to a remote system, hoping to recapture Gunray and return him to justice....

Streszczenie PolskieEdytuj

Wicekról Gunray ucieka! W drodze na Coruscant, gdzie miał odpowiedzieć za swoje zbrodnie, przywódca Separatystów Nute Gunray wymyka się eskorcie Jedi. Z pomocą popleczników hrabiego Dooku, nikczemnemu wicekrólowi udaje się zbiec. Uprzedzony o śmiałej ucieczce, mistrz Jedi Kit Fisto, namierzył skradziony statek w odległym systemie, licząc na pojmanie Gunray'a i postawienie go przed sądem....

Bohaterowie Edytuj

Miejsca Edytuj

Aktorzy podkładający głos Edytuj

Oryginalni Edytuj

Polski dubbing Edytuj

OdcinekEdytuj

GW-Wojny Klonów odcinek 10 "Lair of Grievous "21:44

GW-Wojny Klonów odcinek 10 "Lair of Grievous "

full

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki