FANDOM

Kira Carsen — Jedi, uczennica mistrzyni Kiwiik. Była Dzieckiem Imperatora, a potem Padawan Rycerza Jedi w grze The Old Republic.

BiografiaEdytuj

Kira jest swego rodzaju anomalią w zakonie. Charakteryzuje ją między innymi duża zuchwałość. Spowodowane to może być tym, że do zakonu przyjęto ją jako nastolatkę, a nie jako niemowlę, jak głosi tradycja Jedi. Zgromadziła już swoje doświadczenia, które kształtowały jej pogląd na Galaktykę.

Nigdy nie poznała swoich rodziców. Uprowadzono ją i kilka lat swojego życia spędziła w trudnym środowisku na Dromund Kaas, w stolicy Odrodzonego Imperium Sithów. Udało jej się jednak uciec i podróżowała z planety na planetę. Ostatecznie natknęła się na grupę uchodźców i trafiła do slamsów Nar Shaddaa, gdzie ona i jej towarzysze szybko stali się celem tamtejszych gangów. Po jednym z ataków opuściła ich i wróciła do podróży. Spędzała dnie na kradzieży tego, co było jej do życia potrzebne.  Ten tryb życia spowodował skrzyżowanie jej dróg z Mistrzem Jedi. Okazała się wrażliwa na Moc i zabrana na szkolenie.

Kira posiada niezaprzeczalne uznanie do Zakonu Jedi i choć często zdarza jej się kwestionować jego nauki, jej optymizm i pragnienie pokonania zła sprawia, że pozostaje na drodze, którą sobie wyznaczyła.

Fabuła The Old Republic (możliwe spoilery)Edytuj

Kira jest drugim towarzyszem Rycerza Jedi. Spotyka go na Coruscant, gdzie pomaga mu w misjach. Z Kirą możliwe jest nawiązanie romansu, trzeba wtedy wystrzegać się znęcania się nad innymi, współpracy z Sithami oraz zachowywania się jak najemnik a być zabawnym i mieć chęć pokonania Imperium. W walce posługuje się podwójnym mieczem świetlnym o zielonej klindze.