Fandom

Jedi Wiki

Kaliyo Diannis

1334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Legends3.png

Kaliyo Diannisrattatakańska kryminalistka z czasów zimnej wojny.

Historia

Ciężko, ze
Kaliyo.jpg

Kaliyo w holonecie

względu na sprzeczne informacje na jej temat, dowiedzieć się czegoś z jej przeszłości. Pewne jest, że przez co najmniej dziesięć lat można ją było wynająć, między innymi do zabójstw, a z jej usług korzystał półświatek. Wiadomo też,
Kaliyo Djannis 3.jpg

Kaliyo Djannis

że odbywała wyrok w więzieniu i współpracowała z grupą anarchistyczną, choć jej powody nie są jasne. Współpracować z nią mieli możliwość Nohnem Veyaiko, Anspi'shel i Wheezer. W kartotece Służby Ochrony Korelli znajdował się holoobraz przedstawiający Kaliyo w towarzystwie jednego z najbardziej znaczących kryminalistów, pracujących dla Kantoru. Ujęcie przedstawiało scenę, w której Kaliyo w jednej ręce trzyma karabin, a w drugą upija mężczyzna pewnym alkoholem. Podpisane było: "Kaliyo Djannis i Vanus Cruor - pierwsze spotkanie". Miała zwyczaj używania swego uroku jako broni, gdy zawodziły karabiny i noże. Przestępcy uważali ją za czarującą.
Kaliyo Hutt.jpg

Kaliyo Djannis pracująca dla Huttów

Niektórzy jej byli partnerzy uważali ją za groźną manipulantkę, a niektórzy wciąż do niej wzdychali. Po Djannis można się było spodziewać wszystkiego, bez znaczenia, czy była wrogiem, czy sojusznikiem.

The Old Republic

Kaliyo
Kaliyo-Djannis.jpg

Jedna z opcji zmian wyglądu Kaliyo

pojawia się w grze The Old Republic jako towarzysz agenta imperialnego. Gracz spotyka ją na Nal Hutta. Jeśli postać jest mężczyzną, to z Kaliyo jest możliwy romans, taka opcja pojawia się już w pierwszej rozmowie z nią. Żeby zdobyć względy Kaliyo, należy być pozbawionym szacunku dla władzy i praktykować przemoc dla zabawy. Nie lubi poświęcenia dla większego dobra, szczerości i posłuszeństwa i patriotyzmu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki