FANDOM

Canon2.png

Ten artykuł pochodzi z nowego kanonu i dotyczy postaci lub rzeczy, która może być sprzeczna z Legendami.

Jyn Erso — członkini Sojuszu Rebeliantów rasy ludzkiej. Brała udział w kradzieży imperialnych planów Gwiazdy Śmierci.

BiografiaEdytuj

MłodośćEdytuj

Jyn Erso od piętnastego roku życia musiała żyć na własną rękę. Pozbawiona pomocy wielokrotnie miała konflikt z prawem. Podrabiała także imperialne dokumenty. Była buntownicza.

Współpraca z Sojuszem RebeliantówEdytuj

Jakiś czas przed bitwą o Yavin została ona zwerbowana przez członków Sojuszu Rebeliantów. Na spotkaniu z Mon Mothmą poznała szczegóły swojego zadania. Miało ono polegać na zbadaniu nowej broni Imperium i znalezieniu sposobu jak ją zniszczyć. W czasie tej misji pomagali jej inni członkowie Sojuszu Rebeliantów.

Poza światem Gwiezdnych WojenEdytuj

ROGUE ONE A STAR WARS STORY Official Teaser Trailer01:58

ROGUE ONE A STAR WARS STORY Official Teaser Trailer

Jyn Erso po raz pierwszy pojawiła się w pierwszym trailerze "Rogue One: a Star Wars story". Jest ona protagonistką tego filmu, który ma pokazać inne spojrzenie na świat Gwiezdnych Wojen - nie z punktu widzenia wielkich bohaterów i Jedi, ale normalnych ludzi i ich problemów, oraz to, że nie tylko te najważniejsze postacie są istotne dla wydarzeń ukazanych w innych filmach sagi.

Jyn Erso jest grana przez Felicity Jones.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki