FANDOM

Odcinek
Jedi Crash

Jedi Crash.jpg
Jedi Crash
Serial Wojny Klonów 3D
Odcinek 13
Data premiery 16 stycznia 2009
Czas trwania 22 min

Jedi Crash (Katastrofa Jedi) — 13 odcinek serialu Wojny klonów. Został wyemitowany 16 stycznia 2009 w amerykańskim Cartoon Network, w Polsce 5 kwietnia 2009 o godzinie 9:55. Po raz kolejny został wyemitowany 8 maja 2009 na polskim Cartoon Network.

Opis oryginalnyEdytuj

When Anakin is gravely injured in battle, Jedi General Aayla Secura must teach Ahsoka the Jedi philosophy of having no personal attachments -- while they brave the hostile planet in search of medical help for the Jedi Knight.

Opis polskiEdytuj

Kiedy Anakin zostaje ciężko raniony w bitwie, generał Jedi Aayla Secura musi nauczyć Ahsokę, że w filozofii Jedi nie ma miejsca na osobiste uczucia - w czasie gdy wykazując się odwagą przemierzają wrogą planetę w celu odnalezienia pomocy medycznej dla rycerza Jedi.

Streszczenie oryginalneEdytuj

The Republic fleet is on the defensive and pushed to the brink! As war rages in the much contested Outer Rim Territories, chaos and fear mount as the Separatist army wages an epic battle against heavily outnumbered Republic ships in the far reaches of the Quell system. Anakin Skywalker and his Padawan Ahsoka race across the galaxy to aid Jedi Knight Aayla Secura who is in the midst of a fight for her life as the sinister droid army closes in....

Streszczenie polskieEdytuj

Flota Republiki w defensywie i o krok od porażki! Zewnętrzne terytoria stały się obszarem pustoszącej wojny, chaos i strach triumfują, gdy armie Separatystów ścierają się z mniej licznymi siłami Republiki w ogniu wielkiej bitwy. Z odległych przestrzeni systemu Anakin Skywalker i jego padawan Ahsoka lecą na ratunek Jedi Aayli Securze, która otoczona ze wszystkich stron przez oddziały droidów walczy o przetrwanie...

Bohaterowie Edytuj

Miejsca Edytuj

Aktorzy podkładający głos Edytuj

Oryginalni Edytuj

Polski dubbing Edytuj

GaleriaEdytuj

OdcinekEdytuj

full21:44

Wojny Klonów Sezon 1 Odcinek 13 - Katastrofa Jedi

full

Więcej z Fandomu

Losowa wiki