FANDOM

Ilustrowany wszechświat Gwiezdnych wojen — przewodnik autorstwa Kevina J. Andersona.

Opis autoraEdytuj

8 najsłynniejszych planet i księżyców Gwiezdnych wojen.

Nieznane zakątki i największe tajemnice fantastycznych światów kosmicznej epopei na 200 ilustracjach stworzonych w trakcie produkcji klasycznej trylogii George’a Lucasa.

Tatooine. Pustynna planeta Luke’a Skywalkera, zamieszkana przez Huttów, Jawów i Jeźdźców Tusken w opisie antropologa rasy Shi’ido, potrafiącej zmieniać kształt ciała.

Coruscant. Wspaniałe Imperialne Centrum w sprawozdaniu samego Poluksa Haksa, dyrektora wydziału propagandy w administracji Imperatora.

Dagobah. Bagienna planeta, na której ukrywał się Mistrz Yoda, w zapiskach Halki Four-Den, kierowniczki zapomnianej ekspedycji naukowców Republiki.

Hoth. Zakładanie bazy na niegościnnej zamarzniętej planecie tauntaunów i wampów w raporcie majora Kena Monnona, dowódcy Korpusu Inżynieryjnego Sojuszu Rebeliantów.

Endor. Leśny Księżyc Ewoków i drapieżnych Goraksów w notatkach służbowych imperialnego sierżanta Philbee’ego Jhorna.

Bespin. Gazowa planeta i słynne Miasto w Chmurach z jego atrakcjami turystycznymi entuzjastycznie zachwalanymi przez radnego Po Ruddle’a Lingsnota.

Yavin Cztery. Tajna baza Rebeliantów, wielka świątynia Massasów i dżungle księżyca Yavina w dziennikach sullustańskiego przyrodnika, pełniącego służbę w szeregach Sojuszu.

Alderaan. Kronika unicestwienia rodzimej planety księżniczki Leii upamiętniona w poemacie poetki Hari Seldony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki