FANDOM

Ilustrowany przewodnik po rasach obcych istot wszechświata Gwiezdnych wojen — przewodnik autorstwa Ann Margaret Lewis.

Opis autoraEdytuj

Ponad 150 najbardziej fascynujących istot obcych ras i gatunków galaktyki Gwiezdnych Wojen.

Istoty inteligentne, półinteligentne i nieinteligentne!

Wygląd, wymiary, macierzysta planeta lub system, tryb życia, cechy charakteru!

Zadziwiające fakty i anegdoty zaczerpnięte ze zbiorów słynnego starszego antropologa Mammona Hoole'a rasy Shi'ido!

Komentarze najwybitniejszych reprezentantów społeczności galaktyki Gwiezdnych Wojen - poszukiwaczy przygód i skarbów, przedstawicieli wojska, funkcjonariuszy Nowej Republiki i Imperium!

  • Odkryj jedyną rasę, która potrafi zmusić okrutnych Jeźdźców Tusken do ucieczki.
  • Dowiedz się, dlaczego Huttowie myślą, że są bogami, i dlaczego ich dzieci spędzają pierwsze pięćdziesiąt lat życia w ciemności.
  • Porównaj umiejętności najlepszych tropicieli i myśliwych - Ewoków, legendarnych Wookie i Shistavaneńskich Wilkoludzi.
  • Poznaj potężną więź łączącą ziemnowodnych Gungan z ich wiernymi kaadu.
  • Przekonaj się, dlaczego Neimoidianie są zachłanni i czują paniczny lęk przed śmiercią.

Wszechświat Gwiezdnych wojen zaludniony jest egzotycznymi istotami: od banthów, Ganków i Jawów po tauntauny, Weequayów i Yuuzhan Vongów. Z Ilustrowanym przewodnikiem po rasach obcych istot poznasz lepiej różnorodny świat, który zawładnął wyobraźnią milionów ludzi!

ZawartośćEdytuj

RasyEdytuj

ZwierzętaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki