FANDOM

Holocron Heist (Kradzież holokronu) — dwudziesty trzeci odcinek serialu Wojny klonów i zarazem pierwszy drugiego sezonu. Został wyemitowany 2 października 2009 w amerykańskim Cartoon Network, w Polsce 8 kwietnia 2010 na kanale Cartoon Network.

Opis oryginalnyEdytuj

Cad Bane infiltrates the Jedi Temple and attempts steal an ancient Jedi Holocron. It's up to Ahsoka, Anakin and Obi-Wan to stop the bounty hunter from escaping with the valuable Jedi artifact.

Holocron Heist Episode Clip00:54

Holocron Heist Episode Clip

Opis polski Edytuj

Cad Bane przeszukuje świątynię Jedi i próbuje skraść starożytny holokron Jedi. Anakin, Ahsoka oraz Obi-Wan muszą teraz powstrzymać łowcę nagród, zanim ten ucieknie z bezcennym artefaktem Jedi.

Streszczenie oryginalneEdytuj

Jedi trapped on Felucia! Clones are surrounded by droid forces. Their only hope is to escape on Republic gunships waiting to land on the embattled surface. Jedi cruisers have managed to blow a hole in the droid defenses, and have sent gunships to the rescue.

Streszczenie polskie Edytuj

Jedi uwięzieni na Felucii. Klony otoczone przez siły droidów. Ich jedyną nadzieją jest ucieczka republikańskimi kanonierkami, czekających na lądowanie na powierzchni spowitej bitwą. Krążowniki Jedi przebiły się przez linie obrony droidów i wysłały kanonierki na ratunek.

Bohaterowie Edytuj

Główni Edytuj

Inni Edytuj

Tylko wspomniani Edytuj

Miejsca Edytuj

Aktorzy podkładający głosEdytuj

Oryginalni Edytuj

Polski dubbing Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki