FANDOM

Część VIII Logo

Logo VIII części Gwiezdnych Wojen

Gwiezdne wojny: Część VIII: Ostatni Jedi (Star Wars: Episode VIII: The Last Jedi)  — ósma część sagi Gwiezdnych Wojen, druga część trylogii sequeli, rozpoczętej przez Przebudzenie Mocy w 2015 roku. Premiera filmu odbędzie się 15 grudnia 2017 roku. 

Jak narazie niewiele wiadomo o samym filmie, ale krąży wiele plotek na temat produkcji. Niedawno nieznane źródło (podające się za pracownika Lucasfilm) opublikowało bardzo dokładne streszczenie części ósmej, ale nie wiadomo, czy jest ono prawdziwe. 24 stycznia 2017 poznaliśmy dokładny tytuł.

FabułaEdytuj

Większość fabuły części VIII to na razie spekulacje i domysły. Wiadomo, że w czasie filmu (lub na jego początku) Rey będzie trenować z Luke'iem na Ahch-To, a Kylo Ren zakończy swoje szkolenie ze Snoke'iem. Prawdopodobny jest także kolejny pojedynek tych dwóch użytkowników Mocy, najpewniej pod koniec filmu. 

John Boyega powiedział też, że scenariusz części VIII jest o wiele "mroczniejszy" niż Przebudzenia Mocy.

Odcinek VIII będzie podobno lepszy niż jego poprzednik, ponieważ J.J. Abrams, reżyser VII części, był tak zachwycony scenariuszem następnego filmu, że żałował, że nie będzie jego reżyserem.

ObsadaEdytuj