FANDOM

Grathan był Lordem Sithów służącym Imperium Sithów. Zbuntował sie przeciwko Mrocznej Radzie.

BiografiaEdytuj

Jakiś czas w środku zimnej wojny, Grathan ogłosił się trzynastym członkiem Mrocznej Rady. Większość nie uznała tego, jednak posiadał on znaczną armię w swojej siedzibie na Dromund Kaas. Mroczna Rada ogłosiła wojnę przeciw niemu i jego sługom.

Wypędzony z Cytadeli, Grathan zaszył się w swojej posiadłości poza Miastem Kaas. Jego siły zbrojne złożone były z uczniów, lojalnych mu imperialnych żołnierzy oraz cybernetycznych super-żołnierzy, których opracowywał w swoich laboratoriach. Grathan posiadał też wielka kadrę naukowców opracowujących na przykład wielkie droidy bojowe. Vereta Frabaal była jednym z jego uczniów.

W grze Star Wars: The Old RepublicEdytuj

Beelzlit

Bellzilt, syn Sitha

Darth Baras chcąc pokazać, że Grathan nie jest nietykalny wysłał swojego ucznia, aby zabił jego syna Beelzlita. W grze mamy do wyboru dwie opcje. Jedna z nich to zabicie Beelzita i jego matki (punkty Ciemnej Strony) i nie zabicie ich (dostajemy wtedy zadanie na zabicie Grathana i otrzymujemy punkty Jasnej Strony). W przypadku pierwszego rozwiązania, za wojownikiem zostaje wysłany zabójca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki