FANDOM

Duel of the Droids (Pojedynek droidów) — 7 odcinek serialu Wojny klonów. Został wyemitowany 14 listopada 2008 w amerykańskim Cartoon Network. W Polsce 15 lutego 2009 o godzinie 9:50.

Opis oryginalnyEdytuj

Anakin, Ahsoka and replacement droid R3 embark on a dual rescue/sabotage mission when they discover R2-D2 is being held at General Grievous' secret enemy listening post.

Opis polskiEdytuj

Kiedy Anakin i Ahsoka odkrywają, że R2-D2 jest przetrzymywany na wrogim posterunku nasłuchowym generała Grievousa, oni i zastępczy droid R3 rozpoczynają misję ratunkowo - sabotażową.

Streszczenie oryginalneEdytuj

Missing in action! Anakin Skywalker's heroic droid navigator R2-D2 was lost in battle. When a desperate search fails to locate Artoo, Anakin is forced to take on a new navigator, R3-S6. Now the Jedi embark on a dangerous new mission, to find a secret enemy listening post. Meanwhile, R2-D2 has fallen into the hands of a vile droid smuggler and is on his way to General Grievous who will surely plunder the Republic's secrets hidden within him…

Streszczenie polskieEdytuj

Zaginiony w akcji! R2-D2 droid nawigacyjny Anakina Skywalkera zaginął w czasie bitwy. Gdy gorączkowe poszukiwania nie przynoszą rezultatu, Anakin zmuszony jest przyjąć nowego nawigatora R3-S6. Teraz Jedi szykują się do nowej misji znalezienia tajnego posterunku nasłuchowego wroga. Tymczasem R2-D2 wpadł w ręce nikczemnego przemytnika droidów i jest w drodze do generała Grievousa, który podstępnie chce go ograbić z tajemnic Republiki…

Bohaterowie Edytuj

Miejsca Edytuj

Aktorzy podkładający głos Edytuj

Oryginalni Edytuj

Polski dubbing Edytuj

GaleriaEdytuj

OdcinekEdytuj

GW-Wojny Klonów odcinek 07 "Duel of the Droids"21:42

GW-Wojny Klonów odcinek 07 "Duel of the Droids"

full

Więcej z Fandomu

Losowa wiki