FANDOM

Odcinek
Duchess of Mandalore

Duchess of Mandalore.jpg
Księżna Mandalory
Serial Wojny Klonów (serial 3D)
Odcinek 36
Data premiery 12 lutego 2010
Czas trwania 22 min.

Duchess of Mandalore — 36 odcinek serialu Wojny Klonów 3D i zarazem 14 odcinek sezonu 2. Został wyemitowany 12 lutego 2010 roku w amerykańskim Cartoon Network. W Polsce 8 lipca 2010.

Opis oryginalnyEdytuj

On Coruscant, Duchess Satine is framed for the creation of a Mandalorian terrorist group. On the run from Republic authorities, Satine and Obi-Wan set off to discover the group's true origins.

Opis polskiEdytuj

Na Coruscant księżna Satine Kryze została oskarżona o stworzenie mandaloriańskiej szajki terrorystycznej. Tymczasem wychodząc poza prawa Republiki Satine i Obi-Wan prowadzą śledztwo mające na celu odkrycie prawdy.

Streszczenie oryginalneEdytuj

A diplomatic mission! As dissent threatens to tear apart the peaceful Mandalore system, Duchess Satine struggles to protect her people against the escalating violence. Betrayed by two of her trusted allies, Satine now travels to Coruscant. There, she hopes to convince the Senate that a destructive splinter group, Death Watch, does not represent the entire Mandalorian government...

Streszczenie polskieEdytuj

Dyplomatyczna misja! Gdy niezgoda grozi rozdarciem na pół układu Mandalore, księżna Satine walczy o to, by ochronić swój lud przed eskalującą się przemocą. Zdradzona przez dwóch najbardziej zaufanych sojuszników... Satine teraz leci na Coruscant. Tam ma nadzieję przekonać Senat, że niszczycielska grupa, zwana Strażą Śmierci, nie reprezentuje całego mandaloriańskiego rządu...

Bohaterowie Edytuj

MiejscaEdytuj

Aktorzy podkładający głos Edytuj

Oryginalni Edytuj

Polski dubbing Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki