FANDOM

Downfall of a Droid (Upadek droida) — szósty odcinek pierwszego sezonu serialu Wojny klonów. Został wyemitowany siódmego listopada 2008 w amerykańskim Cartoon Network, w Polsce natomiast ósmego lutego 2009 o 10:10 na TVP1.

Opis oryginalnyEdytuj

R2-D2 is lost during a fierce space battle - and Anakin must find him before the Separatists discover the Jedi military secrets locked in his memory banks.

Opis polskiEdytuj

R2-D2 gubi się w czasie zaciętej bitwy kosmicznej - Anakin musi go odnaleźć zanim Separatyści odkryją plany wojenne Jedi zakodowane w jego pamięci.

Streszczenie oryginalneEdytuj

After suffering series of disastrous defeats at the hands of General Grievous, the Republic's foothold in the Outer Rim is in jeopardy. Commissioned to protect the strategic world of Bothawui, Anakin Skywalker and his weary battle group are all that stands between the system and domination by the droid army...

Streszczenie polskieEdytuj

Po serii dotkliwych porażek z siłami generała Grievousa, bazy wypadowe Republiki na Zewnętrznych Rubieżach są zagrożone. Tylko Anakin Skywalker i jego oddział z rozkazem obrony ważnego punktu stretegicznego na Bothawui stoją na drodze armii droidów…

Bohaterowie Edytuj

Aktorzy podkładający głos Edytuj

Oryginalni Edytuj

Polski dubbing Edytuj

GaleriaEdytuj

OdcinekEdytuj

GW- Wojny Klonów odcinek 06 "Downfall of a Droid"20:34

GW- Wojny Klonów odcinek 06 "Downfall of a Droid"

full

Więcej z Fandomu

Losowa wiki