FANDOM

Odcinek
Dooku Captured

Dooku Captured.jpg
Dooku schwytany
Serial Wojny Klonów 3D
Odcinek 11
Data premiery 2 stycznia 2009
Czas trwania 22 min

Dooku Captured (Dooku schwytany) — 11 odcinek serialu Wojny klonów. Został wyemitowany 2 stycznia 2009 w amerykańskim Cartoon Network, w Polsce 15 marca 2009 o 9.45.

Opis OryginalnyEdytuj

"During their own attempt to kidnap Count Dooku, Anakin and Obi-Wan discover that the Sith Lord has already been captured by pirates."

Opis PolskiEdytuj

"Podczas próby porwania hrabiego Dooku, Anakin i Obi-Wan odkrywają, że lord Sithów został porwany przez piratów."

Streszczenie OryginalneEdytuj

After a long and perilous search, the Jedi finally track down Separatist leader, Count Dooku. During a heroic attempt to capture the Count, Anakin Skywalker has gone missing. Having lost contact with Skywalker, Obi-Wan Kenobi heads towards his friend's last known location, a lone Separatist frigate in the far reaches of the Outer Rim....

Streszczenie PolskieEdytuj

Obława trwa! Po długich poszukiwaniach, rycerze Jedi wyśledzili wreszcie przywódcę Separatystów, hrabiego Dooku. Podczas bohaterskiej próby pojmania Dooku, zaginął młody Anakin Skywalker, Obi-Wan Kenobi udaje się na osamotnioną fregatę Separatystów przemierzającą odległe regiony Zewnętrznych Rubieży, skąd po raz ostatni kontaktował się z nim jego przyjaciel....

Bohaterowie Edytuj

Miejsca Edytuj

Aktorzy podkładający głos Edytuj

Oryginalni Edytuj

Polski dubbing Edytuj

OdcinekEdytuj

1 3 GW-Wojny Klonów odcinek 11 "Dooku Captured "07:16

1 3 GW-Wojny Klonów odcinek 11 "Dooku Captured "

1/3

2/3

3/3

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki