FANDOM

Destroy Malevolence (Zniszczyć Malevolence) — czwarty odcinek pierwszego sezonu serialu Wojny Klonów. W USA emitowany siedemnastego października. W Polsce emitowany: 25 stycznia o 9:50 na TVP1 i 6 marca 2009 o godzinie 19:00 w polskim Cartoon Network.

Opis oryginalnyEdytuj

Padmé Amidala and C-3PO are taken hostage by General Grievous, leaving Anakin and Obi-Wan to save the Senator and complete the destruction of the Malevolence.

Opis polskiEdytuj

Padmé Amidala i C-3PO zostają zakładnikami generała Grievousa, a Anakin i Obi-Wan muszą ją uratować i ostatecznie zniszczyć Malevolence

Streszcznie oryginalneEdytuj

Grievous in retreat! Before the battleship Malevolence could destroy an Outer Rim clone medical base, a Republic strike force, under the command of Jedi General Anakin Skywalker, crippled the warship, disabling its dreaded ion cannon. Now the Jedi relentlessly pursue the Malevolence....

Streszczenie polskieEdytuj

Grievous ucieka! Zanim krążownik Malevolence zdążył zniszczyć bazę medyczną klonów na Zewnętrznych Rubieżach, grupa uderzeniowa pod dowództwem generała Jedi Anakina Skywalkera zdołała uszkodzić statek unieszkodliwiając jego potężne działo jonowe. Teraz Jedi prowadzą nieprzerwany pościg za Malevolence....

Bohaterowie Edytuj

Aktorzy podkładający głos Edytuj

Oryginalni Edytuj

Polski dubbing Edytuj

GaleriaEdytuj

OdcinekEdytuj

GW- Wojny Klonów odcinek 04 "Destroy Malevolence"21:41

GW- Wojny Klonów odcinek 04 "Destroy Malevolence"