Fandom

Jedi Wiki

Defenders of Peace

1334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Odcinek
Defenders of Peace

Defenders of Peace.jpg
Obrońcy pokoju
Serial Wojny Klonów 3D
Odcinek 14
Data premiery 23 stycznia 2009
Czas trwania 22 min

Defenders of Peace (Obrońcy pokoju) — 14 odcinek serialu Wojny klonów. Został wyemitowany 23 stycznia 2009 w amerykańskim Cartoon Network, w Polsce 26 kwietnia 2009.

Opis Oryginalny

While the Jedi combat a new Separatist weapon, the pacifist Lurmen must decide whether they will lay down to the oppressive Separatists or fight with Anakin, Ahsoka and Jedi General Aayla Secura.

Opis Polski

Podczas gdy Jedi walczą z nową bronią Separatystów, pokojowo nastawieni Lurmeni muszą zdecydować czy ulegną Separatystom czy staną do walki wraz z Anakinem, Ahsoką i generałem Aaylą Securą.

Streszczenie Oryginalne

Republic forces in retreat! While rescuing General Aayla Secura fromcertain defeat, Anakin Skywalker has been seriously injured. After a narrow escape, our heroes crash-landed on the remote world of Maridun. Stranded, and with no way to contact the Republic, the Jedi receive medical aid from the peaceful Lurmen colonists. But even on this tiny planet, the war threatens to follow the Jedi....

Streszczenie Polskie

Siły Republiki wycofują się! Podczas ratoraniagenerał Aayli Secury, Anakin Skywalker został poważnie ranny. Po ucieczce z miejsca zagrożenia, bohaterowie rozbili się w trakcie awaryjnegolądowania na odległej planecie Maridun. Uziemieni i bez szansy na kontakt z Republiką, otrzymali pomoc medyczną od kolonii Lurmenów. Ale nawet w tak spokojnym miejscu wojna ich odnalazła....

Bohaterowie

Miejsca

Aktorzy podkładający głos

Oryginalni

Polski dubbing

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki