FANDOM

Daric LaRone — szturmowiec rasy Ludzkiej, żyjący w erze Imperium. Był dowódcą grupy Ręka Sprawiedliwości oraz służył na niszczycielu Reprisal pod dowództwem komandora Kendala Ozzela.

HistoriaEdytuj

MłodośćEdytuj

Daric LaRone urodził się w roku 28 BBY na planecie Copperline. Gdy miał 10 lat Imperium odbiło jego planetę z rąk piratów. 8 lat po tym wydarzeniu na jego planetę ponownie przybyli Imperialni. Chcieli oni bowiem pozyskać nowych kandydatów do armii. Daric zgłosił się na ochotnika.

Służba dla ImperiumEdytuj

Oddziały szturmoweEdytuj

LaRone przez 3 lata służył w armii, a dzięki temu, że był dobry w tym co robił, został przeniesiony do oddziałów szturmowych.

Akcja na TeardropEdytuj

Jakiś czas po bitwie o Yavin IV mężczyzna został wysłany na planetę Teardrop by zlikwidować znajdującą się tam grupę Rebeliantów. Plan jednak zakładał zagładę całego głównego miasta planety. Dopilnować miał tego major Drelfin z Imperialnego Biura Bezpieczeństwa.

Podczas akcji major zauważył, że LaRone celowo nie trafia strzelając. Między nimi wywiązała się szamotanina w której postrzelony został Drelfin. Daric LaRone musiał uciekać, a wraz z nim czterej szturmowcy: Joak Quiller, Korlo Brightwater, Saberan Marcoss i Taxto Grave.

Ręka SprawiedliwościEdytuj

Mimo tego iż szturmowcy zdezerterowali, postanowili oni pozostać wierni Imperium. Swój mały oddział nazwali Ręka Sprawiedliwości. Ocalili oni przed napadem grupę farmerów na planecie Janusar, a następnie na planecie Ranklinge obalili grupę policyjną Cav'Sarana. Podczas rozpracowywania grupy Krwawe Szramy spotkali się z Marą Jade na planecie Shelshy. Prawdziwa Ręka Imperatora nakazała im nie mieszać się do jej zadania.

Dalsze losy Darica LaRone'a nie są znane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki