FANDOM

Cloak of Darkness (Pol. Pod osłoną ciemności) to 9 odcinek serialu Wojny klonów. Został wyemitowany 5 grudnia 2008 w amerykańskim Cartoon Network, w Polsce 1 marca 2009 o godzinie 9:50.

Opis OryginalnyEdytuj

Ahsoka and Jedi Master Luminara escort captured Viceroy Nute Gunray to trial, unaware that Count Dooku has dispatched his deadly apprentice assassin Asajj Ventress to free the prisoner and eliminate the Jedi.

Opis PolskiEdytuj

Ahsoka i mistrzyni Jedi Luminara eskortują schwytanego wicekróla Nute Gunray'a na proces, nieświadome, że hrabia Dooku wysłał swoją śmiercionośną zabójczynię Asajj Ventress aby uwolnić więźnia i wyeliminować Jedi.

Streszczenie oryginalneEdytuj

Viceroy Gunray captured! Senator Padmé Amidala has scored a victory against the Separatist Alliance on the remote world of Rodia, securing the arrest of the diabolical Confederate leader, Nute Gunray. The Jedi Council has dispatched Master Luminara Unduli and Anakin Skywalker's Padawan Ahsoka to escort the Viceroy to Coruscant under heavy guard. Once there, he will face trial for his many war crimes....

Streszczenie PolskieEdytuj

Wicekról Gunray pojmany! Senator Padmé Amidala odniosła zwycięstwo przeciwko Separatystom na dalekiej planecie Rodia przyczyniając się do aresztowana diabolicznego przywódcy Konfederacji, Nute Gunray'a. Rada Jedi wysłała mistrzynię Luminarę Unduli i padawankę Anakina Skywalkera - Ahsokę,aby bezpiecznie odeskortowały Wicekróla na Coruscant, gdzie stanie w obliczu swych zbrodni wojennych...

Bohaterowie Edytuj

Miejsca Edytuj

Aktorzy podkładający głos Edytuj

Oryginalni Edytuj

Polski dubbing Edytuj

OdcinekEdytuj

GW-Wojny Klonów odcinek 09 "Cloak of Darkness"21:39

GW-Wojny Klonów odcinek 09 "Cloak of Darkness"

full

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki