FANDOM

Wiki

Pomóż nam!

Artykuł "Carth Onasi" jest zalążkiem artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Carth Onasi ― nazywany też Flota, był jednym z najlepszych pilotów i przywódców po stronie Republiki w czasie Wojny Domowej Jedi.

Urodził się na planecie Telos IV w przestrzeni Republiki. Tam założył rodzinę z żoną Morganą, mieli też syna imieniem Dustil. W cazasie Wojen Mandaloriańskich Carth służył w Marynarce Republiki. Zyskał wiele nagród za odwagę w walce w czasie wojny. Jego przełożonym i przykładem do naśladowania był Saul Karath, Admirał Republki. Po wojnie, Carth planował opuścić wojska Republiki i powrócić do swojej rodziny na Telosie IV. Nie dane mu było jednak odpocząć od wojen, gdyż niedługo po zakończeniu Wojen Mandaloriańskich Revan i Malak, ówcześni bohaterowie Republiki, powrócili z Nieznanych Regionów jako Lordowie Sithów i rozpoczęli Wojnę Domową Jedi. Carth walczył dzielnie po stronie Republiki. Później podróżował z Revanem (który dzięki Jedi wrócił na Jasną Stronę i Bastilą Shan, pomógł im też pokonać Dartha Malaka i zniszczyć Gwiezdną Kuźnię. Po zakończeniu tej wojny został odznaczony Krzyżem Chwały Republiki i powrócił na Telos IV.