FANDOM

Legends3.png

TOC.png Ten artykuł dotyczy mało istotnej rzeczy i nawet jeżeli byśmy chcieli nie będzie on już dłuższy, ale zawsze możesz go poprawić!

Caleb — uzdrowiciel mieszkający na Ambrii, człowiek.

HistoriaEdytuj

Leczenie Bane'aEdytuj

Caleb
Bane Caleb i córka.jpg

Szantaż Bane'a na córce Caleba

nie mieszał się w żadne wojny i nie pomagał ani Jedi, ani Sithom. Zamieszkał na planecie Ambria, by wspomóc tamtejszych mieszkańców. W pewnym momencie przybył do niego poważnie otruty Darth Bane. Sith chciał pomocy, ale Caleb odmówił udzielenia jej. Zdenerwowany Bane chwycił jego córkę i zagroził, że ją zabije. W tym momencie uzdrowiciel zgodził się, by mu pomóc. Po kuracji Bane opuścił Caleba.

ŚmierćEdytuj

Mężczyzna spotkał Bane'a jeszcze po raz drugi, gdy jego uczennica Darth Zannah przywiozła zranionego jadem orbalisków mistrza. Córki uzdrowiciela nie było w domu, więc Zannah nie wiedziała jak zmusić Caleba do pomocy. Nawiązali umowę, na mocy której uzdrowiciel zobowiązał się uzdrowić Sitha, pod warunkiem, że o jego obecności zostaną powiadomieni Jedi. Gdy uzdrowiciel wypełnił swą część umowy, Zannah poćwiartowała go, a Darovita doprowadziła do szaleństwa. Sithowie się ukryli, a przybyli na miejsce Jedi uznali, że chłopak jest poszukiwanym przez nich Sithem. Calebowi postawiono upamiętniający go pomnik w świątyni Jedi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki