Fandom

Jedi Wiki

CC-1010

1334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wiki.png

Pomóż nam!

Artykuł "CC-1010" jest zalążkiem artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

CC-1010, zwany również Fox, był żołnierzem klonem, a także naczelnym dowódcą CSBC.

Historia

Młodość

Urodził się na Kamino w 32 BBY jako klon Jango Fetta. Po wyszkoleniu dołączył do wielkiej armii Republiki w stopniu Komandora. Został dowódcą Centralnych Sił Bezpieczeństwa Coruscant.

Aresztowanie Hutta Ziro

Ziro captured.jpg

Pojmanie Zira

Kiedy senator Padme Amidala odkryła spisek przeciwko Jabbie, została pojmana przez Ziro. Zamkniętej w lochach udało się skontaktować ze swoim osobistym droidem - C-3PO. Po kilku godzinach znowu została zaprowadzona
Commander Fox.jpg
przed Zira. Hutt powiedział jej, że jest zbyt niebezpieczna i, że musi ją zabić. Nagle nastąpił wybuch i ze ściany dymu wyłonił się 3PO, a za nim Fox, który doskonale dał sobie radę z droidami Zira. Po kilku minutach przybyli też oficerowie spod dowództwa komandora.

Ziro został aresztowany, a republika wynegocjowała z Jabbą nowe szlaki przewożenia wojska.

Kłopoty w Senacie

W czasie gdy Cad Bane i Aura Sing terroryzowali senat, po przewiezieniu
Fox Fooled CC-1010.png

Fox podczas jednej z misji.

senatora Orn Free Taa do więzienia Fox postanowił zakończyć Terror i poleciał z oddziałem piętnastu żołnierzy do Senatu. Udało mu się zabezpieczyć Kanclerza, ale niestety nie udało mu się aresztować Bane'a, gdyż groził wysadzeniem Senatu.

Sabotaż w Stolicy

Komandor i kilku innych żołnierzy prowadzili kontrolę nad elektrownią w okolicach senatu. Po sprawdzeniu Inżynierów puścił ich, a potem wpuścił dwie grupy droidów sprzątających, które później okazały się bombami i pozbawiły energii nieznaczną część stolicy.

Zamach na Obi-Wana

Jakiś czas później do więzienia został przywieziony Rako Hardeen (naprawdę Obi-Wan), zabójca mistrza Kenobiego. Fox był obecny przy jego dostarczeniu. Niestety, później powstały zamieszki, które ledwo udało się opanować.

Wybuch hangaru w Świątyni Jedi

Kilkanaście dni potem ktoś wysadził hangar w świątyni, a po przeszukaniach do Komandora przybył Tarkin, prosić o kilku ludzi do poszukiwań. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki