FANDOM

Odcinek
Bounty Hunters

Bounty Hunters odc.jpg
Łowcy nagród)
Serial Wojny Klonów (serial 3D)
Odcinek 39
Data premiery 2 kwietnia 2010
Czas trwania 22 min.

Bounty Hunters — 39 odcinek serialu Wojny Klonów 3D i zarazem 17 odcinek sezonu 2. W USA został wyemitowany 2 kwietnia 2010, w Cartoon Network. W Polsce 29 lipca 2010.

Opis oryginalnyEdytuj

Anakin, Obi-Wan, and Ahsoka form an uneasy partnership with four deadly bounty hunters to help protect a local farmer from Hondo Ohnaka and his band of pirates.

Opis polskiEdytuj

Anakin, Obi-Wan i Ahsoka nawiązują niełatwą współpracę z łowcami nagród, w celu chronienia lokalnego farmera przed Hondem Ohnaką i jego bandą piratów.

Streszczenie oryginalneEdytuj

The death toll rises! As the battles intensify, and threaten a growing number of Republic worlds, planets are left to survive on their own. While the Jedi struggle to fight a war on many fronts, a series of medical stations have been established as a lifeline for those in need, but the facilities are easy prey for Separatist attacks. After losing contact with the medical station orbiting Felucia, Obi-Wan Kenobi, Anakin Skywalker and Ahsoka Tano are sent to investigate....

Streszczenie polskieEdytuj

Rośnie żniwo śmierci! Gdy intensywność bitew rośnie, zagrażając coraz większej liczbie światów Republiki, planety są pozostawiane na pastwę losu. Kiedy Jedi toczą walki na wielu frontach, stworzono szereg stacji medycznych na ratunek potrzebującym, ale są one łatwym celem dla ataków Separatystów. Po utracie kontaktu ze stacją orbitującą nad Felucią, Obi-Wan Kenobi, Anakin Skywalker i Ahsoka Tano zostają wysłani, by to zbadać...

Bohaterowie Edytuj

Miejsca Edytuj

Aktorzy podkładający głos Edytuj

Oryginalni Edytuj

Polski dubbing Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki