FANDOM

Odcinek
Blue Shadow Virus

Blue Shadow Virus.jpg
Blue Shadow Virus
Serial Wojny Klonów 3D
Odcinek 17
Data premiery 13 lutego 2009
Czas trwania 22 min

Blue Shadow Virus (Wirus błękitnego cienia) — 17 odcinek serialu Wojny klonów. Został wyemitowany 13 lutego 2009, w Cartoon Network, a w Polsce 17 maja 2009.

Opis OryginalnyEdytuj

Padmé and Jar Jar are captured while searching for a secret Separatist bio-weapons lab, sparking Anakin, Obi-Wan and Ahsoka to try and save their friends and halt the release of a deadly virus.

Opis PolskiEdytuj

Padmé i Jar Jar zostają schwytani podczas poszukiwań sekretnego centrum badań nad bronią biologiczną Separatystów, powodując, że Anakin, Obi-Wan i Ahsoka muszą uratować przyjaciół i udaremnić wypuszczenie śmiercionośnego wirusa.

Streszczenie OryginalneEdytuj

Battle droids on Naboo! As the Separatist rebellion rages through the galaxy, even peaceful planets are threatened. Following the discovery of Separatist droids wandering the grassy wasteland, Naboo is once again on high alert. Fearing their home is facing another invasion, Senator Amidala and Representative Binks race to Naboo to assess the situation. Meanwhile, near the Gungan swamplands, an even graver threat is about to be discovered....

Streszczenie PolskieEdytuj

Droidy bojowe na Naboo! Gdy rewolta Separatystów rozszerza się w galaktyce, nawet pokojowe planety są zagrożone. Odkrycie droidów przemierzających trawiaste pustkowia, postawiło Naboo w stanie najwyższej gotowości. W obawie, że ich dom staje przed groźbą kolejnej inwazji, senator Amidala i ambasador Binks spieszą z wizytą, by ocenić sytuację. Tymczasem tuż obok gungańskich bagien zostaje odkryte o wiele poważniejsze zagrożenie....

Bohaterowie Edytuj

Miejsca Edytuj

Aktorzy podkładający głos Edytuj

Oryginalni Edytuj

Polski dubbing Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki