FANDOM

Aric Jorgan - catharian, żołnierz sił specjalnych republiki.
Aric Jorgan

HistoriaEdytuj

Aric to urodzony strzelec i przywódca. Kontynuuje rodzinną tradycję służenia w wojsku Republiki o honor i wyróżnienie. Od dziecka go do tego przygotowywano, zapoznał się z taktyką i przestudiował największe konflikty i bitwy. Szybko jak na swój wiek zaciągnął się do wojska. Przez całe szkolenie pokazywał swoje zdolności strzeleckie i szybko wyrobił sobie opinię jednego z elitarnych snajperów w całej Armii Republiki. Wziął udział w kilku misjach, w których skutecznie likwidował wysoko postawionych imperialnych dowódców.

Jorgan jest bardzo szanowany, najlepszy strzelec Republiki. Zdobył też u kolegów szacunek i opinię człowieka silnie trzymającego się dyscypliny. Jego zimna i często opryskliwa postawa wobec innych żołnierzy nie przysporzyła mu przyjaciół, ale nie budzi wątpliwości fakt, że w obliczu zagrożenia zrobi wszystko, by pomóc partnerom i zadba o ich bezpieczeństwo.

Fabuła The Old Republic (zawiera spoilery)Edytuj

Aric jest kordynatorem drużyne Havoc, będącej jedną z najlepszych. Ma dołączyć do nich nowy kadet, który ukończył akademię z najlepszymi wynikami. Wykonuje on wiele trudnych misji, w wyniku jednej z nich dochodzi
Romans z Ariciem

Pocałunek żołnierza i Arica (wygląd żołnierza niekanoniczny)

do kłótni między nim, a Jorganem. Aric jest zły na kadeta, który spóźnił się na spotkanie i separatyści zdążyli zabić ich agenta. Znacznie później wychodzi zdrada drużyny Havoc, który dołączają do Imperium, bo stracili wiarę w skorumpowaną Republikę. Aric jest tym oburzony i nie wierzy własnym oczom i uszom. Dołącza do kadeta i razem postanawiają: po pierwsze utworzyć nową drużynę, a po drugie znaleźć starych członków i doprowadzić ich przed oblcze sprawiedliwości.

Z Ariciem można nawiązać romans. Żeby tak się stało należy wyzbywać się nielojalności Republice, wypełniać rozkazy i unikać niewinnych ofiar. Lubi za to uczciwość i wypełnianie obowiązku. Można mu też dawać prezenty, do jego ulubionych należy broń. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki